Reteaua de magazine de tip discount, MiniMax, a investit 1,5 milioane euro pentru inaugurarea magazinelor de la Oltenita si Mangalia, care vor avea fiecare cat douazeci angajati, se arata intr-un comunicat al companiei.
Lansarile din Oltenita si Mangalia vor fi urmate pe parcursul lui 2007 de inaugurarile magazinelor MiniMax Discount din Brasov, Buzau, Campulung Muscel, Cernavoda, Navodari, Ovidiu, Petrosani, Pucioasa, Rasnov, Slatina si Turnu Magurele.

Lucrarile de constructie au fost finalizate in mai putin de trei luni, iar fiecare magazin implica o investitie de 750.000 euro cu suprafata de vanzare de 1.000 metri patrati. Investitiile bugetate pentru extinderea retelei in acest an sunt de aproximativ 20 milioane euro, potrivit declaratiilor directorului general Rainer Exel, care si-a propus ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la o suprafata totala de vanzare de 30.000 de metri patrati.

Oferta de produse cuprinde 1.250 de articole precum fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti si produse de uz casnic.
MiniMax Discount este o companie romaneasca ce a intrat pe piata in primavara lui 2005, cifra de afaceri obtinuta in primul an de activitate ridicandu-se la 25,6 milioane lei.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt Plus Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri