Romania se afla pe lista pietelor emergente care au inregistrat cele mai ridicate ritmuri de crestere a vanzarilor magazinelor Carrefour in primul trimestru al acestui an, de peste 5%, a anuntat aseara, inainte de inchiderea editiei Wall-Street, grupul francez de retail.

Astfel, o evolutie similara a fost inregistrata si in Argentina, Columbia, China, Polonia si Grecia, anunta oficialii Carrefour.

Vanzarile totale inregistrate de grup au fost de aproape 21,5 miliarde de euro, de la aproape 20,5 miliarde de euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste si:

Vanzarile totale in Franta au crescut cu 1,6%, pana la 9,85 miliarde de euro, sub prognoza media de 9,89 miliarde.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Carrefour Romania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.

Carrefour Romania a anuntat luna trecuta ca va aloca un buget de doua milioane de euro pentru a reamenaja spatiul fostului magazin Univers'All din zona Piata Unirii din Bucuresti, pe care l-a inchiriat pentru a deschide un hypermarket. Magazinul va fi deschis peste aproximativ patru luni.