Investitiile realizate in Romania de filiala locala a lantului elen se ridica la 9.200.000 lei (peste 2,5 mil. euro), pentru 2007 fiind bugetate investitii in valoare totala de 500.000 euro, atat in locatiile existente, cat si pentru deschiderea unora noi, acestea din urma necesitand un capital cuprins intre 80.000 euro si 150.000 euro, in functie de marime.

Tinand cont de faptul ca ultimele doua locatii au fost deschise la sfarsitul lui 2005, compania si-a propus pentru anul acesta un ritm de extindere mult mai agresiv, concretizat in deschiderea unui numar de cinci restaurante noi, patru in regie proprie si unul in sistem de franciza. Odata facut acest prim pas catre franciza, Gregory's Romania intentioneaza sa se extinda incepand de anul viitor si in restul tarii.

„Luam in considerare franciza ca si modalitate de dezvoltare pentru restul tarii, insa prima vrem sa o acordam in Bucuresti din motive operationale ce tin de operarea locatiei pilot. Incepand din 2008 consideram ca atat compania noastra este pregatita din punct de vedere operational si logistic sa sustina un sistem de franciza in tara, cat si piata din marile orase poate integra un concept Gregory’s & Coffeeright”, a declarat pentru Wall-Street Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania.

Citeste si:

Referitor la franciza, reprezentantii companiei au tinut sa precizeze ca cele doua branduri, Gregory's si Coffeeright, vor fi incluse intr-un singur pachet.

Gregory's a intrat pe piata din Romania in urma cu 7 ani, iar doi ani mai tarziu a introdus si brandul Coffeeright in portofoliul sau, ajungand in prezent la o retea de 10 restaurante, toate in Bucuresti.

Principalii competitori ai lantului elen Gregory's sunt Everest, Spring Time,Snack Attack, Bonjour si McDonald's.