Compania Energopetrol SA Campina a afisat, miercuri, o pierdere in primul trimestru al anului de 3.381 lei si o cifra de afaceri de 4,11 milioane lei (1,21 milioane euro), potrivit raportului publicat la Bursa de Valori Bucuresti.

Cifra de afaceri a companiei a crescut in primul trimestru cu 20,8% fata de perioada similara a anului trecut. Energopetrol a incheiat primele trei luni din 2006 cu o cifra de afaceri de 3,41 milioane lei si un profit de 156.302 lei, potrivit NewsIn.

Compania Energopetrol SA Campina mizeaza pe o crestere a profitului brut pana la 400.000 lei la sfarsitul anului, cu 32,64% mai mare decat rezultatul brut obtinut anul trecut, pe baza majorarii veniturilor. Compania estimeaza o venituri de 19,5 milioane lei, in crestere cu 8,3% fata de anul trecut cand veniturile firmei au fost de 18 milioane lei. Actionarii companiei au aprobat investitii de 785.000 lei pentru acest an.

Profitul net obtinut de Energopetrol pe 2006 a fost de 238.045 lei, in crestere cu 34% fata de perioada similara a anului precedent, cand compania a obtinut un profit de 176.547 lei. Cifra de afaceri a companiei in 2006 a fost de 17 milioane lei (cinci milioane euro), in crestere cu 46,5% fata de perioada similara a anului precedent, cand Energopetrol a obtinut o cifra de afaceri de 11,6 milioane lei.

Compania are un capital social de 5,06 milioane lei (1,5 milioane euro). Titlurile societatii sunt listate la a doua categorie a Bursei de Valori Bucuresti, din ianuarie 2004, sub simbolul ENP. Principalii actionari ai societatii sunt PAS Energopetrol, cu 48,8%, si SIF Muntenia cu 7,9%. Ultima cotatie a titlurilor Energopetrol a fost de 3,40 lei in sedinta din 16 mai, ceea ce da o capitalizare de 6,88 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri