„Cresterea se datoreaza dezvoltarii segmentului de wellness, care anul acesta a inregistrat rezultate foarte bune, in special pe segmentul de lux”, a declarat Garz Sorin - Country Manager MONDIAL SA.

Ponderea detinuta de fiecare gama de produse in totalul vanzarilor este de 88% pentru obiecte sanitare, 10% wellness, 1.1% armaturi si 0.9% mobilier de baie.

MONDIAL SA a devenit parte a concernului Villeroy & Boch AG, pe segmentul “Baie&Wellness”, in anul 1996, prin preluarea de catre compania germana a unui pachet de 51% din actiuni. In prezent, Villeroy & Boch AG, unul dintre cei mai importanti producatori de ceramica, cu o istorie de peste 250 de ani in domeniu, este actionar majoritar al MONDIAL, cu o participatie de 99,56 % din capitalul social al companiei.

Citeste si:

Pentru 2007 reprezentantii companiei MONDIAL SA estimeaza o cifra de afaceri de 33.437.000 euro si un profit de 2.300.000 euro. Cresterea propusa de 3.4 % este una dictata de capacitatile actuale de productie si nu de cererea crescanda a pietei fata de marca Mondial.

„Cresterea pe primul semestru, doar pe piata Romaniei, este de 11.7% fata de perioada similara a anului trecut, nivelul exportului mentinandu-se constant. Compania si-a bugetat pentru anul in curs investitii de 1.3 mil. euro, sumele fiind destinate atat imbunatatirii procesului de productie, cat si unor activitati de marketing si promovare” a declarat Garz Sorin – Country Manager MONDIAL SA.

MONDIAL SA produce obiecte sanitare, armaturi, cazi de baie si dus din acryl, cabine de dus. Compania detine o fabrica la Lugoj unde activeaza peste 990 de angajati.