Oficialii companiei au explicat ca motivul lansarii noii marci este potentialul pietei. "Piata romaneasca este evident in continua dezvoltare si din ce in ce mai exigenta, motiv pentru care am decis lansarea primului brand propriu Paper Plus", a declarat directorul general al Paper Plus, Marian Ivan, care a precizat ca doreste sa lanseze si alte produse din gama Paper Stoc.

Produsele de igiena denumite AfH (Away from Home) reprezinta sisteme de igiena destinate cladirilor de birouri, halelor industriale, spitalelor, spatiilor de prelucrare a alimentelor, in general, locurilor publice.

In prezent, exista doua categorii principale de produse comercializate sub marca Paper Stoc destinate bucatariilor profesionale si salilor de baie publice sau de la locul de munca. Cele doua categorii se refera la dispensere si consumabilele aferente cum ar fi prosoape pliate din hartie destinate blocurilor de birouri, role prosop cu derulare centrala destinate bucatariilor si unitatilor de productie alimentara, precum si hartie igienica.

Citeste si:

Paper Plus va extinde anul acesta atat suprafata de depozitare, cat si distributia la nivel national. Compania si-a propus pentru acest an dublarea cifrei de afaceri, atingand un nivel al importurilor de aproximativ 1.000 tone de hartie.

Anul trecut, produsele distribuite de Paper Plus au ajuns la peste 3.000.000 de utilizatori din randul populatiei active, compania avand un volum de vanzari de peste 750 de tone de hartie.

Compania Paper Plus a fost infiintata in 2002 si activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie si ofera de asemenea service-ul dispenserelor si al suporturilor de hartie.