Carrefour Romania va inaugura pe 1 august magazinul situat in zona Piata Unirii din Bucuresti, cu o suprafata de aproximativ 3.600 metri patrati, in urma unei investitii de peste cinci milioane euro.
Noul magazin Carrefour Unirea are o suprafata de vanzare de 3.600 de metri patrati, pe doua etaje, dispune de parcarea din Unirea Shopping Center si va fi deservit de 400 angajati. Gama de produse alimentare va fi identica celei din alte hipermarketuri Carrefour, dar in schimb, va fi redusa oferta din sectorul de produse nealimentare, din cauza spatiului mic de care dispune magazinul.

Magazinul Carrefour din zona Unirea va comercializa o gama restransa de produse ce acopera nevoile zilnice ale consumatorilor, incluzand produse electonice si electocasnice, textile si "bazar".

“Univers'All nu era in planurile Carrefour Romania, insa a fost o mare oportunitate datorita locatiei extrem de favorabile, magazinul fiind situat in centrul Bucurestiului”, a declarat directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, intr-un interviu acordat in luna mai NewsIn. El a precizat ca proiectul a fost unul destul de complicat deoarece a presupus adaptarea formatului Carrefour care cuprinde o suprafata de vanzare de aproximativ 8.000 metri patrati la un spatiu mic de aproximativ 3.600 metri patrati.

Anul viitor, Carrefour va mai deschide al saselea magazin din Capitala, care va fi situat in zona Vitan-Barzesti, avand 1.100 locuri de parcare. Tot in 2008, Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, va extinde reteaua de hipermarketuri cu patru noi magazine: la Oradea, Arad, Pitesti si Suceva.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate in Romania depasind 220 milioane de euro. Carrefour a realizat anul trecut vanzari de 608,9 milioane de euro, in crestere cu 39% fata de 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri