Conceptualizarea catalogului a implicat o analiza fina a segmentului vizat (cumparatori cu venituri mici si medii), a produselor oferite, a raportului calitate – pret, a imaginii dorite, a conceptului grafic. Acesta va fi distribuit intr-un tiraj foarte mare, gratuit, atat pe perioada targului international de mobila, la standul Elvila situat pe platforma 16 Romexpo, cat si printr-o campanie de drop mailing in Bucuresti si marile orase din tara, in perioada imediat urmatoare acestui eveniment.

Site-ul, complet revizuit, prezinta numeroase detalii noi, inclusiv o noua grafica si functii noi, oferind posibilitatea achizitionarii online a produselor de mobilier prezentate.

Vizitatorii site-ului vor putea utiliza cea mai noua aplicatie pe care am dezvoltat-o - Interactive Planner, aplicatie de amenajare a casei sau biroului cu produse de mobilier Elvila: alegi forma si dimensiunea camerei, alegi mobilierul care-ti place, editezi o lista cu piesele de mobilier alese si primesti o calculatie estimativa de pret.

Citeste si:

Producatorul roman de mobila Elvila va incepe, anul acesta, constructia unei noi fabrici de mobila in care va investi aproximativ 4,2 milioane euro si care va fi teminata in 2008.

Producatorul de mobila Elvila a mai planificat, pentru anul viitor, investitii de aproximativ 12 milioane euro, pentru constructia a doua magazine, unul la Cluj si altul la Timisoara. Noile magazine vor avea o suprafata de aproximativ 10.000 metri patrati, fiecare.

In prezent, piata romaneasca este dominata de mobila din categoria medie, dar in viitorul apropiat piata va fi polarizata pe categoriile calitate si pret reduse, pe de o parte si calitate si pret ridicate (categoria de lux), pe de alta parte.