In cea mai importanta piata a sa, Franta, Carrefour a avut vanzari de 10,4 miliarde euro, in scadere cu 2% fata de trimestrul al treilea din 2006. Cresterea din Romania a fost superioara celor inregistrate in Grecia si Polonia, unde vanzarile companiei au avansat cu 7,6%, respectiv 14,8%.

In America Latina, vanzarile au avansat in trimestrul trei cu 52,8%, pana la valoarea de 2,6 miliarde euro, in timp ce in Asia au crescut cu 12,5%, pana la aproximativ 1,54 miliarde euro.

Grupul Carrefour avea pe plan mondial in septembrie 1.108 hipermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine mai mici.

Carrefour a realizat in Romania anul trecut o cifra de afaceri de 609 milioane euro, cu o crestere de 39% fata de 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro in cele zece magazine.