Cresterea volumului de bere din primele sase luni ale anului financiar 2007 (aprilie - septembrie) se datoreaza investitiilor de extindere a capacitatii de productie, vremii favorabile din primul trimestru si unei cereri in crestere pe piata berii din Romania, a mai informat producatorul.

"Performanta deosebita a brandurilor noastre din primele sase luni ale anului financiar ne-a adus o crestere a cotei de piata pana la nivelul de 24,9%", a anuntat presedinte si CEO-ul Ursus Breweries, Stephan Weber.

Anul acesta, Ursus Breweries a inceput o investitie de 50 de milioane de Euro in extinderea si modernizarea fabricii de bere de la Timisoara. In urma acestei investitii, capacitatea totala de productie a companiei va atinge nivelul de 6,3 milioane hectolitri anual.

Citeste si:

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere din Romania, cu o cota de piata de 24,9%.

Compania detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.