Compania a lansat conceptul PetromV in 2005, cand prima statie de acest tip a fost deschisa pe Bulevardul Iuliu Maniu din Bucuresti. "Conceptul de PetromV a aparut din dorinta de a oferi clientilor din Romania un brand premium si a insemnat alinierea la standardele de calitate OMV aducand totodata clientilor produse si servicii la nivel international", sustine Tamas Mayer, membru al Directoratului Petrom, responsabil pentru activitatea de marketing.

Potrivit acestuia in statiile PetromV exista magazine Viva, restaurante si spatii de recreere, cum este locul de joaca pentru copii, iar clientilor le sunt oferite servicii complete precum alimentarea masinilor, verificarea presiunii rotilor si spalarea parbrizelor.

Reprezentantul Petrom mai spune ca pentru deschiderea a 250 de benzinarii PETROMV pana in 2010, compania si-a asumat un program de investitii consistent pentru segmentul de marketing si intentioneaza sa creasca eficienta operatiunilor si a personalului pentru a oferi servicii de calitate intr-un mediu modern. Pana in 2010, Petrom si-a propus sa investeasca aproximativ 500 de milioane de euro in activitatile de marketing.

Citeste si:

"Segmentul de retail este unul extrem de dinamic, iar tendinta este de a diversifica cat mai mult serviciile oferite in benzinarii. In acest context, vom continua sa investim in produse si servicii de calitate si pe viitor. Clientii nostri vor beneficia de facilitati care le vor permite sa isi plateasca facturile la utilitati in statiile PetromV, vor putea face transferuri de bani sau chiar sa joace la loterie", a adaugat Mayer.

Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la un miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de opt milioane tone si 593 de statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia.

In anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3.709 milioane euro, EBITDA (Venituri Inainte de Dobanzi, Taxe, Deprecieri si Amortizari) a fost de 1.020 milioane euro. In urma majorarii capitalului social, OMV, grupul lider in industria de petrol si gaze din Europa centrala detine 51,011% din actiunile Petrom. OMV activeaza in 13 tari din Europa Centrala in domeniile de Rafinare si Marketing si in 19 tari pe cinci continente in domeniul de Explorare si Productie, Distributie gaze precum si Produse Chimice in 27 de tari pe cinci continente. AVAS detine 20,64% din actiunile Petrom, Fondul Proprietatea S.A. detine 20,11%, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare 2,026% iar 6,214% apartin actionarilor minoritari.