La nivel european, Romania conduce la cresterea vanzarilor in termeni comparabili, find urmata de Spania si Portugalia.

Carrefour, cel de-al doilea lant de magazine (retailer) din lume, a anuntat ca vanzarile anuale au urcat cu 7% la o rata de schimb constanta, depasind nivelul tintit pentru anul 2007, datorita unui sfarsit de an in forta.

In cadrul raportului financiar, Carrefour a anuntat ca vanzarile au crescut in 2007 la 92,272 miliarde euro (134,9 miliarde dolari), sustinute de achizitii si de deschiderea unor noi magazine, si a confirmat ca se indreapta spre atingerea unui nivel mai ridicat al profitului operational.

Citeste si:

Vanzarile din ultimele trei luni ale anului au crescut cu 10% - la o rata de schimb constanta - pana la 25,573 miliarde euro, depasind estimarea medie de 25,278 miliarde euro.

Subsidiara din Romania a Carrefour, care dispune de o retea de 11 hipermarketuri, estimase in decembrie ca va realiza o cifra de afaceri de peste 800 milioane de euro in 2007, cu peste 30% mai mare fata de 2006, pentru ca in 2008 sa depaseasca pragul de un miliard de euro.

In noiembrie 2007, Carrefour Romania a intrat si pe segmentul supermarketurilor, prin semnarea unui acord de preluare a lantului de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.