“In 2007 am obtinut rezultate foarte bune, mare parte din profitul realizat fiind reinvestit in integrarea companiei Gallaher, in training-uri si in tehnologizari. Deocamdata, ne concentram pe stabilizarea sinergiei dintre Gallaher si JTI”, a declarat, pentru Wall-Street, Martin Southgate (foto), director general in cadrul JTI Romania.

Anul acesta, reprezentantii companiei se asteapta la o crestere a afacerilor pe o piata in scadere, puternic afectata de comertul de contrabanda, dar si de majorarea accizelor. In ansamblu, piata locala a tigaretelor se caracterizeaza prin stabillitate si prin deprecierea volumelor de vanzari din segmentul domestic, o evolutie care urmeaza un trend impus la nivel european, potrivit declaratiilor lui Southgate.

Anul trecut, compania a majorat volumul exporturilor de la 7% din productia totala la 14%, JTI Romania fabricand tigarete pentru tarile baltice, Ungaria si Bulgaria si filtre pentru Serbia si Andora.

Pe piata locala a tigaretelor, evaluata la aproximativ 2,5 miliarde de euro in 2007, segmentul premium inregistreaza cele mai rapide cresteri ca volum de vanzari, insa si cel al tigarilor slim atrage tot mai multi fumatori, printre care si barbati.

Citeste si:

"Tigarile slim s-au consacrat ca fiind destinate femeilor, insa tot mai multi barbati incep sa consume astfel de produse pentru ca ele formeaza o anumita imagine si atitudine”, a detaliat directorul general al producatorului de tigarete.

Pentru moment, compania nu are planuri de extindere prin preluarea unui alt jucator sau prin demararea constructiei unei noi fabrici, conform declaratiilor reprezentantilor companiei producatoare de tigarete.

JTI Romania a fost infiintata in 1994 si numara aproximativ 817 angajati. Marcile locale sunt Camel, Winston, Monte Carlo, Winchester, More.