"Cresterea se datoreaza politicii de dezvoltare si prezentei brandului in locatii de tip galerie sau centru comercial, care ne-au permis deschiderea unor magazine cu suprafata mare de vanzare. Cinci din cele opt magazine noi deschise in 2007 sunt amplasate in locatii strategice" a declarat, Dan Rosu, directorul executiv al Diverta. Pentru anul in curs, Diverta estimeaza un rulaj de peste 56 milioane de euro.

In 2007, cartea si produsele de papetarie au avut cele mai mari ponderi in rulajul Diverta, aducand fiecare cate 25% din veniturile retelei. Vanzarile de carte au crescut fata de anul precedent cu 39%, iar gama de papetarie cu 28%. Vanzarile produselor media au crescut de asemenea cu 35%, acestea reprezentand 15% din rulajul total al companiei.

Gama de produse IT a fost restructurata progresiv, concentrandu-se pe gadgeturi si device-uri de ultima generatie. IT-ul a crescut, astfel, cu 14% fata de 2006, si reprezinta 20% din vanzarile totale inregistrate de Diverta in 2007.

Citeste si:

Reteaua Diverta are sapte ani de experienta si opereaza magazine in 41 de orase din Romania. Compania comercializeaza o gama de peste 50.000 produse de tip carte, media, IT, dar si produse de papetarie si birotica. Diverta ofera de asemenea servicii de inchirieri video, copy center, vanzari bilete, incasari plati, incarcare electronica.

Diverta este parte a RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de retail si distributie din Romania. Acesta cuprinde opt divizii de business: Diverta (retail de carte, muzica/film, IT si papetarie), Proffice (distributie de produse pentru birou si IT), ProCA (distributie specializata de IT), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare), Flaro (productie subansambluri de plastic, mobilier si produse de birou), TCE (cargo, curierat si logistica) si Sistec-SBsol (dezvoltare software).