Compania Paper Plus, care activeaza pe piata Away from Home (AfH), care cuprinde produse precum role si prosoape de hartie, servetele si suporturi industriale pentru hartie, mizeaza pe o crestere a cotei de piata cu pana la nivelul de 15%, in conditiile in care ritmul de majorare al acesteia se situeaza la 15-20%, potrivit reprezentantilor acesteia.

La sfarsitul anului trecut, Paper Plus estima ca segmentele care vor contribui cel mai mult la evolutia pietei de AfH din Romania vor fi complexele de birouri, industria alimentara, industria auto si HoReCa.

Conform datelor detinute de Paper Plus, in Europa de Vest ritmul anual de crestere a pietei de AfH atinge in mod constant valoarea de 2-3%, in timp ce in Romania acesta a depasit valoarea de 20% in perioada 2005 – 2006, iar pentru perioada 2006 – 2007, rata cresterii a fost de 30 – 40%.

Citeste si:

Potrivit datelor oficialilor companiei, in prezent produsele din hartie cumuleaza o valoare de peste 80% din totalul vanzarilor realizate de companie in primele noua luni ale anului 2007. Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 2,3 milioane euro, dublu fata de valoarea inregistrata in 2006, 1,2 milioane euro.

Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie.

Paper Plus ofera, de asemenea, service-ul dispenserelor si al suporturilor de hartie. Produsele Paper Plus sunt prezente in principalele centre urbane ale tarii, precum Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj, Craiova, Iasi, Ploiesti si Timisoara.