"bauMax Romania a inregistrat o crestere puternica anul acesta, datorata cu precadere ultimelor trei deschideri de magazine, de la Craiova (noiembrie 2007), Suceava (iunie 2008) si Bacau (iulie 2008), dar si procesului de consolidare a magazinelor deja existente, ceea ce ne-a condus la un plus de 30% in totalul cifrei de afaceri in comparatie cu anul trecut", a declarat directorul de marketing al bauMax Romania, Lucia Ungureanu, citat de NewsIn.

Compania estimeaza pentru intreg anul o cifra de afaceri de 110 milioane euro, aproape dublu fata de cifra de afaceri raportata in 2007, aproximativ 50% din acest rulaj fiind deja inregistrat in primele sase luni din 2008.

In plus, retailerul va continua expansiunea retelei de magazine la nivel national, iar pentru 2009 preconizeaza deschiderea a sase magazine, atat in Capitala cat si in afara ei. Bugetul total alocat acestor deschideri este de 60 milioane euro.

Potrivit reprezentantei bauMax Romania, piata autohtona de DIY (do-it-yourself) este inca atractiva, motiv pentru care, in curand, noi jucatori internationali isi vor face aparitia in Romania.

Citeste si:

"Piata DIY este una foarte dinamica, in continua evolutie: competitia devine acerba, jucatorii locali isi consolideaza pozitia si, in acelasi timp, numerosi alti competitori internationali din domeniu intra in acest moment pe piata sau vor intra in curand. Cu toate acestea, piata din Romania ramane inca una foarte atractiva pentru sectorul DIY, cu un foarte ridicat potential de crestere " a precizat Lucia Ungureanu.

bauMax opereaza in prezent sapte magazine in Romania, dintre care ultimele doua deschise la Suceava si la Bacau anul acesta, avand in total peste 900 angajati. Compania a avut o cifra de afaceri de 61 milioane euro in 2007.

Grupul este prezent in opt tari din Europa Centrala si de Est (Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Romania) cu 134 magazine, avand suprafete cuprinse intre 8.000 metri patrati si 12.000 metri patrati.