Retailerul austriac de mobila Kika a inaugurat primul magazin din Romania situat in cadrul West Park din Capitala in urma unei investitii de 31 milioane euro si are in plan sa mai deschida alte 3 magazine pana la finele lui 2011, a declarat directorul general al Kika, Paul Koch.
"Vrem sa ne extindem si in afara Bucurestiului si avem semnate deja contractele pentru urmatoarele cinci locatii. Pana la finele lui 2011 vom mai deschide magazine la Oradea, Constanta si Timisoara in care vom investi 30-40 milioane de euro", a spus Koch.

Acesta a adaugat ca expansiunea Kika in Romania va fi in mare parte finantata din surse proprii, motiv pentru care compania nu crede ca va fi afectata de criza financiara. Magazinul Kika din Bucuresti dispune de o suprafata de 27.000 mp si ofera o gama de peste 50.000 de articole inclusiv peste 13.000 de articole de mobilier si accesorii.

Potrivit reprezentantului Kika, urmatoarele magazine care vor fi deschise in provincie vor dispune de suprafete mai mici decat cele din Capitala, pana la 10.000 mp. Mai mult, Paul Koch considera ca pe piata din Capitala ar fi loc pentru un total de trei magazine.

Acesta nu a dorit sa faca estimari referitoare la vanzarile pe care le asteapta de la magazinul Kika din Bucuresti, insa a precizat ca pe celelalte piete din Europa o unitate de 15.000 mp poate genera vanzari anuale de circa 30 milioane de euro.

La nivel mondial Kika opereaza 66 de magazine din care 33 in Austria, iar restul in Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia si Romania. Compania va opera deasemenea in sistem de franciza pe piete diferite de cea a Austriei, cum ar fi Israel sau Rusia. In anul financiar 2007-2008 grupul a avut o cifra de afaceri de 1,24 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri