Produsul Holsten fara alcool este disponibil pe piata sub forma de doza de 0.5 l si sticla de 0.5 l, urmand sa fie comercializat atat in reteaua HoReCa, cat si in retail.
Reprezentantii URBB estimeaza ca, in anul 2008, segmentul berilor fara alcool va atinge o cota de piata de 3% din totalul industriei de bere din Romania. In plus, URBB preconizeaza o crestere in volum a acestui segment de 30%, in comparatie cu anul precedent.
Produsa pentru prima data in Hamburg–Germania, in 1879, cu un continut de alcool de 5%, Holsten a fost lansata pe piata romaneasca in luna mai 2005. Potrivit companiei, marca Holsten a dobandit de atuo notorietate de 80.1 %, iar volumul de vanzari a crescut cu 70%. In prezent, marca Holsten detine o cota de piata de 10% pe segmentul mainstream plus.
URBB a raportat, in primele 9 luni ale lui 2008, o crestere a volumului vanzarilor de 15% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, compania estimeaza pentru acest an o cota de piata de 9%, in timp ce pentru urmatorii 2-3 ani preconizeaza atingerea unei valori de 12% din totalul pietei, a declarat, pentru Wall-Street, Shachar Shaine, presedintele URBB,
Investitiile totale preconizate de URBB pentru acest an se ridica la 20 milioane de euro, fiind directionate catre activitati de logistica, distributie si promovare a produselor companiei. Investitia totala realizata de compania URBB in Romania, de la intrarea pe piata pana la finalul anului 2008, va atinge 185 de milioane de dolari.
Portofoliul URBB mai cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: