Inainte de a se alatura companiei real,- in mai 2007 in calitate de director de marketing, Kurt Kamp a ocupat functia de marketing director la Ahold, leaderul pietei de super si hipermarket din Republica Ceha.

Kurt Kamp a fost director comercial al lantului de farmacii Etos din Olanda si a mai detinut pozitii in marketing si brand management pentru marci precum Pepsi-Co, Frito Lay, Hero and Danone, in diferite tari vest-europene.

Divizia real,- Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.

Citeste si:

In Germania, compania real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

real,- Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania.

In anul 2007, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.