Pe langa extinderea retelei cu minimum 10 noi magazine pana la finalul acestui an, Billa Romania nu exclude posibilitatea de a achizitiona magazine sau retele, care sunt interesate de vanzare. In plus, compania, care are in prezent 2.800 de angajati, va continua si anul acesta procesul de recrutare.

Potrivit datelor furnizate de companie, numarul de clienti a crescut in 2008 cu 10%, fata de 2007. Anul trecut, clientii Billa au trecut pragul magazinelor de 27 de milioane de ori.

“Suntem printre primele companii care au introdus retailul modern in Romania. Am evoluat odata cu piata romaneasca. Mai mult chiar, am participat si la dezvoltarea acesteia si la transformarea consumatorului dintr-unul primar intr-unul rafinat. Vom continua eforturile de a fi cu un pas inaintea nevoilor consumatorilor si ne reafirmam angajamentul de lunga durata pentru Romania”, a declarat Wolfgang Janisch, CEO Billa Romania.

Compania aniverseaza anul acesta zece ani de prezenta pe piata din Romania, moment marcat de oferte promotionale si de o ampla campanie publicitara, conceputa si implementata de agentia de publicitate GAV. Prima parte a campaniei publicitare a fost lansata in luna februarie si va continua pe tot parcursul anului. Campania va folosi drept suporturi media TV, radio, presa, web, outdoor si POSM.

Billa face parte din grupul german REWE, care numara peste 12.000 magazine si 280.000 de angajati in intreaga Europa.
In prezent, reteaua de magazine Billa Romania numara 34 filiale in intreaga tara-Bucuresti, Ploiesti, Arad, Timisoara, Cluj, Deva, Constanta, Galati, Craiova, Iasi, Braila, Sf. Gheorghe, Satu Mare, Bacau, Ramnicu Valcea, Baia Mare, Medias, Giurgiu, Reghin, Sibiu, Slatina, Tulcea, Suceava si Onesti.