Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller, unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania, are un nou vicepresedinte de marketing-Grant McKenzie. Acesta preia atributiile de la Mihai Barsan, care va ocupa functia de marketing manager pentru Europa, urmand sa lucreze in cadrul centrului SABMiller din Elvetia.
Inainte de a se alatura companiei URSUS Breweries, Grant McKenzie (foto) a ocupat pozitia de director de marketing si trade marketing pentru compania Cervecera de Canarias (SABMiller Canarias), unde a coordonat activitatile de marketing si comert pentru unitatile locale ale SABMiller.

McKenzie s-a alaturat companiei SABMiller in anul 2005, la Budapesta, in functia de marketing manager pentru Europa, fiind responsabil de eficacitatea departamentului de marketing si dezvoltarea achizitiilor in regiune. In aceasta functie a lucrat si pentru dezvoltarea echipei regionale de brand pe marci europene importante (Kozel) si a sprijinit pietele locale prin planificare strategica si a portofoliului de marci international.

Grant McKenzie si-a inceput cariera profesionala in anul 1997, la Mars Inc. in UK, unde a ocupat mai multe functii si a inceput sa-si formeze expertiza in marketing. A lucrat ca marketing manager pentru Divizia de Dulciuri din Europa, regional business manager pentru Divizia de Dulciuri din Europa Centrala si de Est si tarile nordice, respectiv brand director Europa pentru Skittles.

“Suntem incantati ca Grant s-a alaturat echipelor locale de marketing si de management, intarind astfel si mai mult capabilitatea acestora. Grant aduce cu sine foarte multa experienta internationala, combinata cu abilitati practice si manageriale excelente, construite datorita activitatii sale in pietele locale din Europa”, declara Stephan Maria Weber, presedinte URSUS Breweries.

Dupa patru ani de experienta in cadrul departamentului de marketing din Romania, Mihai Barsan va ocupa functia de marketing manager pentru Europa si va lucra in cadrul centrului european SABMiller din Elvetia.

Barsan s-a alaturat companiei, dupa o cariera internationala in FMCG marketing, in functia de senior brand manager Timisoreana. A fost promovat in vara anului 2007 ca si group brand manager. In ultimele 4 luni, Mihai Barsan a activat ca vicepresedinte de marketing interimar.

“Mihai lasa in urma o mostenire valoroasa: construirea unei marci in mod profesionist si cu succes si o echipa recunoscatoare pentru stilul sau de management, fiind persoana care a condus din fata prin exemplul propriu. Promovarea sa in cadrul SABMiller este o recunoastere a potentialului sau si o dovada a talentelor existente in organizatia locala a URSUS Breweries”, adauga Stephan Maria Weber.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe sase continente. Portofoliul de marci al grupului include beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale-Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume de imbuteliere a produselor Coca-Cola.

In exercitiul financiar incheiat la 31 martie 2008, SABMiller a raportat un profit ajustat inainte de impozitare de aproximativ 3,6 mil. dolari si venituri de cca. 21,4 mil. dolari. SABMiller plc este cotata la bursele de valori din Londra si Johannesburg.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri