“In prezent, avem o cota de piata de 20%, iar principalul nostru obiectiv este sa fim intre primii trei operatori de logistica din Romania. Vrem in urmatorii trei ani sa detinem 40% din aceasta piata”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general FM Logistic pentru Romania si Ungaria, Sylvain Cotin.

Anul acesta, compania mizeaza pe o cifra de afaceri de 18 milioane euro, nivel similar cu cel inregistrat in 2008.

Circa 55% din cifra de afaceri a societatii provine din activitati de depozitare, manipulare si pregatire a marfii, 40% din servicii de transport, in timp ce restul de 5% constituie activitati de ambalare secundara (co-packing).

Oficialul FM Logistic estimeaza ca piata de logistica pe segmentul pe care activeaza compania va ajunge la circa 100 milioane euro.

“Piata de logistica pe segmentul pe care suntem prezenti ar putea ajunge la aproximativ 100 milioane euro. In general, piata de logistica are o valoare mult mai mare”, a spus Cotin.

Compania are un depozit propriu la Timisoara, cu o suprafata de 12.000 mp, care poate fi extins la 86.000 mp.

In 2011, va fi disponibil un nou depozit in localitatea Petresti, judetul Arges, care va avea o suprafata de 100.000 metri patrati.

Pe lista clientilor FM Logistic se afla companii din domeniul FMCG (bunuri de larg consum) sau retail, precum P&G, Nestlé, Cora, L’Oreal si Henkel Technologies. Anul acesta compania a incheiat un parteneriat cu Yves Rocher.

FM Logistic are un parc de 45 de trailere, operate de subcontractori, iar in 2011, compania estimeaza un parc de 80 de semiremorci. Numarul total de subcontractori in domeniul transportului rutier este de aproape 120.

Filiala din Romania a fost infiintata in anul 2003, avand asociat unic FM Logistic. Grupul este prezent in 15 tari din Europa de Vest, Europa Centrala (care include si Romania), Europa de Est (Rusia, Ucraina), precum si in China. FM Logistic asigura clientilor servicii de depozitare sau ambalare, transport (international si distributie), dar si de co-manufacturing (ambalare primara, kitting) si co-packing (ambalare secundara - multipack, promotionale, mostre).