Investitia in acest proiect se ridica la valoarea de 450.000 de euro, iar in prezent reprezentantii companiei sunt in negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.

Reprezentantii Medlife sustin ca initierea acestui proiect a venit ca urmare a numarului foarte mare de solicitari inregistrate pentru ambulanta la 112 care nu sunt solutionate in totalitate, avand ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenta medicala de urgenta la nivel national.

Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta, parte a Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, in primele 5 luni ale anului acesta au fost inregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanta la nivel national, dintre care 2 milioane de apeluri au fost inregistrate in Bucuresti.

“Vom lansa aceasta linie telefonica din dorinta de a veni in intampinarea romanilor care au nevoie de asistenta medicala de urgenta in identificarea diferitor probleme de sanatate sau a celor care nu reusesc in timp real sa se deplaseze la o unitate medicala, dar si pentru a integra acest sistem in premiera catre clientii coorporativi. Ne propunem ca prin intermediul acestui proiect specialistii nostri sa devina consilierii de incredere pentru orice problema de sanatate cu care se confrunta pacientii”, a declarat Nicolae Marcu, director executiv Medlife.

Pentru a pune in functiune noua linie telefonica, reprezentantii Medlife vor infiinta un departament operational asistat de 16 medici generalisti care vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore.

Reprezentantii Medlife au precizat ca toate apelurile vor fi inregistrate, iar orice forma de abuz, in sensul utilizarii unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizata autoritatilor competente.

MedLife activeaza pe piata din Romania din 1996, fiind in acest moment cel mai mare operator de serviciile medicale private de pe piata locala.