Compania opereaza patru zboruri saptamanale pe ruta Bucuresti-Geneva, in fiecare luni, miercuri, vineri si duminica. ”Am ales aceste patru zile care sunt cele mai bune pentru industria aviatica, dar daca lucurile vor evolua cum am planuit vom mari numarul de zboruri saptamanale”, a declarat, pentru Wall-Street, Jacques Bankir, directorul general al companiei.

Motivul pentru care compania elvetiana a ales aceasta perioada de criza pentru a intra pe piata din Romania este in conformitate cu politica companiei: dezvoltarea rutelor la care marile companiii aeriene au renuntat din cauza economice globale. “Si in Romania Fly Baboo urmareste ce schimbari au loc si este flexibil sã identifice anumite oportunitati care ar putea sa apara din cauza renuntarii la anumite rute din partea altor operatori”, a mai spus oficialul operatorului elevetian.

Pentru Romania, reprezentantii operatorului elevetian se bazeaza atat pe traficul de afaceri, cat si pe traficul etnic (romani stabiliti in Elvetia, sau elvetieni care traiesc in Romania). “Multe companii originare din Elvetia si Franta si-au deschis recent filiale aici, dat fiind ca Romania se afla in plina dezvoltare. De asemenea, multi romani s-au stabilit in Elvetia si Franta, generand astfel un volum mare de trafic intre aceste tari si Romania”, mai declara seful Baboo.

Compania Baboo a fost infiintata in 2003 si in prezent opereaza din Geneva pe 23 de rute. Din noiembrie 2003 si pana in decembrie 2007, Baboo a transportat aproximativ 1 milion de pasageri.

Flota Baboo este compusa din doua aeronave Bombardier Dash 8-Q400 si doua avioane Embraer 190, urmand ca in 2009 sa se mai mareasca cu inca 3-5 noi aeronave.

Principalul investitor al Baboo este M1 Travel, o filiala a M1Group, care a sustinut operatiunile si dezvoltarea Baboo inca din 2006, in paralel cu alti investitori particulari.