Cea care o va succeda pe Maria Gavrilescu este Oana Negru, care a plecat acum 4 ani de la Snack Attack pentru a-si face propria agentie de publicitate.

“Pozitia pe care plec in industria berii este una mai joasa, insa avand in vedere ca este una dintre cele mai mari companii de pe piata locala de bere, oportunitatile sunt foarte mari. Acesta plecare nu are nicio legatura cu problemele cu care s-a confruntat Snack Attack in ultima vreme”, a declarat, pentru Wall-Street, Maria Gavrilescu, care a ocupat acesta functie din 2007.

Inainte de a lucra pentru Snack Attack, Gavrilescu a ocupat un post in cadrul Modus Production, firma de organizare evenimente (2006-2007).

Maria Gavrilescu a terminat cursurile Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Universitatii Bucuresti in 2006 si cursurile de master “Expertiza si Consultanta in Publicitate”, in 2008.

Snack Attack este o companie romaneasca infiintata in anul 1999. In prezent, compania are 200 de angajati si detine 17 restaurante in Bucuresti. Cifra de afaceri inregistrata in 2008 a fost de 8,5 milioane euro, iar pentru 2009 este bugetata o cifra de afaceri de 10 milioane euro.

Lantul de restaurante Snack Attack a intrat in insolventa in luna iunie in urma plangerii depuse impotriva companiei de catre furnizorul de produse din carne de pui Convidence Prod al carui avocat nu a informat actionarul principal atunci cand a cerut deschiderea procedurii.

Din anul 2010, Snack Attack intentioneaza sa isi extinda reteaua in sistem de franciza, vizand, in primul rand, orasele mari din tara, zonele cautate fiind centrele de business.

Piata locala a fost estimata in 2008 la o valoare de peste 2 miliarde euro, principalii competitori ai Snack Attack fiind McDonald's, KFC, Burger King si Gregory's.

Se inmultesc cazurile de insolventa: Snack Attack si Flamingo, citate la tribunal

Se inmultesc cazurile de insolventa: Snack Attack si Flamingo,...