Mihaela Turdean a fost numita in functia de director general al companiei Farmec in luna ianuarie a acestui an, inlocuindu-l la conducere pe Liviu Turdean, care a detinut aceasta pozitie timp de 43 de ani.

Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele patru luni ale acestui an cu un avans de 3% al afacerilor fata de aceeasi perioada din 2008, pana la 26,5 mil. lei (aproximativ 6,2 mil. euro).

Farmec SA Cluj-Napoca, cea mai mare companie producatoare de produse cosmetice din Romania, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania Farmec SA Cluj-Napoca detine Certificatul International de Calitate ISO 9001.

Citeste un interviu acordat Wall-Street de catre Mihaela Turdean

Strategia celui mai mare producator autohton de cosmetice

Strategia celui mai mare producator autohton de cosmetice