Cu o experienta profesionala de peste 12 ani in vanzari atat pe partea de conturi internationale cat si pe cea de comert traditional, Adrian Vlaicu (foto) se alatura echipei coordonate de catre directorul national de vanzari, George Ungureanu.

Vlaicu va coordona activitatea de vanzari pe segmentul key account si va fi responsabil de implementarea politicii comerciale in relatia cu toate conturile locale si internationale.

Anterior, Adrian Vlaicu a ocupat pozitia de national key account manager in cadrul companiei Red Bull Romania. De asemenea, acesta a mai activat in cadrul unor companii precum: Intersnack, Star Foods, BDG Imprest.

Caroli Foods a afisat in primele sase luni din acest an venituri nete de 29 mil. euro, in crestere cu 1% comparativ cu aceeasi perioada din 2008.
Profitul operational a atins valoarea de 1 mil. euro, ceea ce se traduce printr-un avans de 4% fata de semestrul I al anului trecut.

In acelasi timp, compania a atins in primul semestru din an o cota de piata de 12%, in crestere cu 1,5% fata de nivelul detinut in aceeasi perioada din 2008. In plus, Caroli Foods vizeaza o cota de piata de 15% pana in anul 2010.

Grupul Caroli Foods produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.).

Grupul are 1.300 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Cele doua fabrici de la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati, sunt certificate in vederea sigurantei alimentare. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.

Cum au evoluat afacerile Caroli Foods in primele sase luni din 2009

Cum au evoluat afacerile Caroli Foods in primele sase luni din 2009