Compania vizeaza piata din Bucuresti, mizand astfel pe conceptul de spa, o componenta noua de business pentru lantul francez.

Franciza Buddhattitude Spa va putea fi achizitionata cu preturi cuprinse intre 150.000 si 200.000 euro, in functie de locatia aleasa si de dimensiunea spa-ului, incluzand implicarea specialistilor in toate etapele de constructie a spa-ului, de la concept, designul spatiului, adaptarea conceptului si pana la formarea personalului.

“Am ales Romania pentru ca aici nu exista nici un alt brand international de spa. Este o oportunitate foarte mare, deoarece piata spa din Romana se afla in plin proces de dezvoltare”, declara Helen Coulon, director general pentru spa-urile Buddha-Bar si Buddhattitude.

Francizele de lux vor fi disponibile atat sub brand-ul Buddha-Bar (lansat impreuna cu un hotel de tip boutique Buddha Bar), cat si Buddhattitude, care poate fi inaugurat independent sau chiar in cadrul altor hoteluri.

Pretul tratamentelor va fi adaptat cerintelor pietei locale si va fi fixat sub preturile practicate in Franta.

Franciza Buddha-Bar & Buddhattitude SPA apartine companiei George V, care detine de asemenea in portofoliul sau si brandul de muzica Buddha-Bar, dar si celebrele restaurante si boutique hoteluri cu acelasi nume din intreaga lume. Compania este activa in Romania inca din anul 2003, cu brandul sau de muzica, o unealta prin care s-a facut cunoscuta in intreaga lume.

Compania George V SPA are in derulare mai multe proiecte de franciza in tari precum Franta, Qatar, Dubai, Senegal, Egipt, Panama, iar cea mai recenta lansare va avea loc la sfarsitul acestui an, in Budapesta.