La o lună de la intrarea în România, Funky Buddha, principalul brand al grupului grec Altex S.A., anunță și lansarea magazinului online dedicat pieței locale - www.funky-buddha.ro. Această nouă lansare face parte din planul de consolidare a prezenței brandului în România, după ce în luna aprilie Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în București.
„Pentru noi, lansarea magazinului online dedicat consumatorilor din România marchează un moment esențial din strategia de expansiune pe plan local(...)După deschiderea primului magazin fizic în București, extinderea în mediul digital prin lansarea e-shop-ului consolidează prezența locală și creează noi oportunități pentru consumatori din marile orașe ale țării”, a declarat Nikos Alexiou, CEO, Altex S.A..
Noul magazin online a pregătit pentru consumatorii români o diversitate de peste 1.000 de produse din colecția primăvară-vară din acest an, care include îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte dedicate atât bărbaților, cât și femeilor. Platforma se adresează consumatorilor cu vârsta între 25-44 de ani, activi, pasionați de muzică, arte, sport și călătorii.
România: piață strategică pentru expansiunea Funky Buddha în Europa
Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet-uri și marketplace-uri.
Cele mai populare produse în prima lună de activitate în România au fost pantalonii cargo, piesele vestimentare din in, rochiile și tricourile cu imprimeuri grafice, care reflectă preferințele pentru confort și stil contemporan.
Funky Buddha este un brand de modă, care realizează îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Funky Buddha face parte din grupul grecesc ALTEX S.A.
Funky Buddha operează o rețea de 71 de magazine în Grecia și Cipru.