KFC Romania va deschide, pe 29 octombrie, un nou restaurant in Bucuresti, in zona food-court a AFI Palace Cotroceni, noul mall bucurestean ce va fi inaugurat saptamana aceasta.
KFC Cotroceni este cea de-a 15-a locatie din Bucuresti si cea de-a 35-a la nivel national (incluzand KFC Chisinau) si a necesitat o investitie de 500.000 euro.

De asemenea, KFC Cotroceni este cea de-a cincea inaugurare anuntata de reprezentantii KFC pentru anul 2009, dupa KFC Gara de Nord, KFC Sibiu, KFC Mosilor si KFC Piata Operei din Timisoara .

Astfel, KFC Romania devine lider absolut la capitolul extindere in topul lanturilor de restaurante care opereaza pe piata romaneasca in 2009.

Noul restaurant KFC Cotroceni, care are o suprafata de 139 mp si a generat 40 de locuri de munca noi care s-au adaugat celorlalte 250 create in acest an.

In primul an dupa deschidere, oficialii KFC se asteapta pentru aceasta locatie la o cifra de 1,5 milioane de euro, venita din vanzari.

Restaurantele KFC Romania au inregistrat, in 2008, o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro cu o crestere de 25% fata de anul 2007.

KFC opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA.

Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti. Principalii concurenti ai lantului KFC pe piata locala a restaurantelor de tip fast-food sunt McDonald's si Burger King.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri