Astfel, toate detaliile necesare calatoriei vor fi transmise pe email, fiind accesibile si din profilul propriu de utilizator.

"Odata cu lansarea acestui serviciu, CFR Calatori activeaza si noua pagina web a companiei care va permite utilizarea rapida a serviciilor: Bilete CFR Online si Rezervare Online (rezervari de locuri online in trafic intern pentru persoane fizice, fara plata pe loc a acestora), dar si accesarea facila a informatiilor despre ofertele si serviciile puse la dispozitia calatorilor", anunta compania.

Biletele CFR cumparate online sunt nominale, iar calatorii se pot prezenta direct la tren cu acestea tiparite (la orice imprimanta) sau cu "ID-ul biletelor" plus un act de identitate. Este recomandabil ca in tren clientii sa se prezinte cu biletul tiparit. Se pot achizitiona oricand si oriunde in tara, 7 zile din 7, numai cu anticipatie intre 3 si 30 de zile, pentru adulti, copiii, elevi sau studenti, la toate trenurile care circula cu regim de rezervare in trafic intern.

De asemenea, plata online se face prin card bancar, utilizand un produs de comert electronic furnizat de Raiffeisen Bank.

Agentiile de turism in calitate de “distribuitori autorizati” vor avea posibilitatea sa vanda bilete CFR online pentru clientii proprii.