Compania estimeaza ca piata de inlocuiri la nivel national se ridica la circa 10% din totalul pietei de 100.000 de centrale termice estimata pentru 2010, in conditiile in care Romania are 1,5 milioane centrale termice de apartament instalate.

“ Speram ca prin acest proiect sa vindem (raportat la nivelul pietei estimate pentru 2010 – n.red.) cel putin la nivelul cotei de 28% pe care o avem pe piata”, spune Catalin Draguleanu, director national de vanzari la Ariston Thermo Romania.

Programul se va derula pana la sfarsitul lunii mai, compania mizand, in termeni cantitativi, sa vanda 2.800 de centrale.

In conditiile in care Ariston Thermo Romania isi va indeplini tinta de vanzari, iar fiecare client va primi o prima de casare maxima, compania ar putea acorda discounturi totale de 1, 68 de milioane de lei (400.000 de euro)

Raportat la pretul cu TVA al unei centrale termice (atat conventionala, cat si in condensare), prima de casare poate reprezenta 12% din costul total.

Compania a avut o cifra de afaceri de 24,4 milioane de euro in 2008 si o pierdere neta de circa 665.000 de euro. Reprezentantii Ariston nu au dorit sa precizeze la cat s-au ridicat afacerile companiei in 2009.

Baxi Romania, un alt jucator important de pe piata locala a sistemelor de incalzire, a demarat anul trecut propriul program Rabla, prin care a comercializat 600 de centrale termice in perioada septembrie – decembrie 2009.