Prin deschiderea Real Policolor, compania a ajuns la investitii de 555 milioane euro pe piata locala, dintre care 100 milioane doar in cele 4 magazine din Capitala.

Noul hipermarket se intinde pe o suprafata construita de 14.000 de metri patrati, din care circa 9.700 de metri patrati sunt destinati spatiului de vanzare, fiind cel mai mare din reteaua de 25 de unitati din Romania.

Hipermarketul Real face parte din complexul comercial situat in zona Pallady Policolor, in partea de est a Capitalei. Intregul complex se desfasoara pe o suprafata de aproape 15 hectare, din care 6,5 hectare spatiu construit.

Acesta este primul magazin care se deschide in cadrul complexului, care va cuprinde si un centru de distributie Metro Cash&Carry si un magazin de bricolaj OBI.

Real ajunge astfel la cel de-al 25-lea magazin din Romania si vrea sa continue programul de expansiune pe termen mediu prin deschiderea a 2-3 magazine pe an. “In fiecare an vrem sa investim circa 80 de milioane euro anual in deschiderea de noi hypermarketuri. Anul acesta nu am semnat nimic inca dar este posibil sa mai deschidem 2-3 unitati”, a declarat Michel Lamoot (foto), director general al Real Hypermarket Romania.

In 2009, Real Hypermarket Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 5,2%, pana la 671 milioane euro. Anul trecut Real a deschis patru magazine cu o investitie de circa 100 milioane euro. La sfarsitul anului trecut, Real Hypermarket Romania a numarat 8736 de angajati.

Real Hypermarket Romania a deschis primul magazin la Timisoara in martie 2006.

Real Hypermarket este divizia de vanzari cu amanuntul a grupului Metro, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.