Ursus Breweries si-a majorat anul trecut cota de piata cu inca 4%, ajungand la 32%, potrivit datelor MEMRB Retail Audit.

Ca urmare a conditiilor dificile din mediul economic, a declinului puterii de cumparare si pe fondul unui an cu temperaturi neobisnuit de mici, piata berii din Romania a scazut cu aproape un sfert, respectiv 24% versus aceeasi perioada a anului precedent, se mai arata in raportul companiei.

“Traim «vremuri interesante» pe piata berii din Romania, acest an financiar reprezentand o granita dintre cresteri fara precedent si scaderi fara precedent. Ai nevoie de radacini puternice pentru a trece cu bine peste astfel de schimbari dramatice”, a declarat Andrei Haret (foto), presedinte interimar Ursus Breweries. Dupa un an de alegeri, mediul de afaceri are nevoie de stabilitate

In 2009, Ursus Breweries a achizitionat producatorul Bere Azuga, intr-o tranzactie evaluata la 7,15 mil. euro.

Anual, Ursus Breweries produce aproximativ 6 milioane de hectolitri de bere cu o valoare a productiei de peste 300 mil. euro. 65% din berea Ursus Breweries este comercializata in retail in fiecare an, cu o valoare estimata de 265 mil. euro.

Ursus Breweries are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente.

Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.

Ursus Breweries: Dupa un an de alegeri, mediul de afaceri are nevoie de stabilitate

Ursus Breweries: Dupa un an de alegeri, mediul de afaceri are...