Programul EU Gateway, lansat in iulie 2008, continua cu sesiunea de aplicari pentru companii specializate in design interior care vor sa patrunda pe piata din Japonia.

Termenul limita de aplicare este 25 iunie 2010, iar misiunea economica este programata in perioada 25-29 octombrie 2010.

De la inceputul programului, in cele 14 misiuni economice care s-au desfasurat pana in prezent au fost selectate sa participe 14 companii autohtone.

Romania se plaseaza pe locul secund in grupul din care face parte, fiind depasita numai de Letonia.

Romania face parte din acelasi grup cu Bulgaria, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia si Slovacia.

„In general, Romania s-a prezentat cu succes in Programul EU Gateway, insa exista loc de mai bine, pe masura ce din ce in ce mai multe companii afla despre aceasta initiativa”, spune Alexandru Bernea, Business Analyst in cadrul Deloitte Consultanta, coordonatorul acestei etape din program.

Programul EU Gateway a fost initiat de catre Comisia Europeana si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeana in procesul de intrare pe anumite sectoare de inalta tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeana, Japonia si Coreea de Sud ofera suport si pregatire companiilor interesate, de la stadiul de aplicare pana la sfarsitul misiunii economice.

Programul a fost structurat pe sase cicluri cu misiuni economice, de-a lungul a sase ani, pana in 2014.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri