Pentru a-si atinge obiectivele fixate pentru acest an, compania a adoptat o strategie bazata pe cresterea numarului de distribuitori in toata tara, de la 38 la 70, cei mai multi fiind axati pe gamele de produse cu un prim nivel de pret (65%).

Pana la sfarsitul anului, Senso Ambiente va incheia contracte cu inca 20 de distribuitori, ponderea cea mai mare avand-o tot cei cu produse accesibile publicului larg, potrivit unui comunicat de presa emis de companie.

Ca urmare a cresterii numarului de produse importate, Senso Ambiente a investit si in sporirea capacitatii de stocare a depozitului sau situat pe autostrada Bucuresti-Pitesti.

Citeste si:

"Astfel, timpul de livrare pentru toti distribuitorii din tara s-a redus cu 50%, intrucat am putut sa crestem numarul produselor aflate in permanenta in stoc", a declarat Virgil Lixandru, director de vanzari in cadrul companiei.

Acesta a mai spus ca pe baza semnalelor venite din piata, este posibil ca piata sa-si revina in cea de-a doua jumatate a anului viitor, cu un avans de 15-20% fata de perioada similara din 2010. "Pentru 2012, obiectivul este sa ne situam printre primii trei jucatorii pe piata premium de produse sanitare din Romania", a mai spus Lixandru.

Senso Ambiente a fost infiintata in urma cu sase ani, fiind prezenta in peste 20 de orase printr-o retea de distribuitori. Compania face parte din ITS Group, care include firmele IT&S (specializata in IT&C), ITS Events Management (organizare de targuri si expozitii) si Centrul de afaceri Aqvila Rucar.