Reprezentantii companiei estimeaza pentru anul acesta o rata a profitului net de 9,7%. Potrivit estimarilor Selena Romania, compania detine o cota de piata de 33% in sectorul spumelor poliuretanice si de 12,5% in vanzarile de produse de etansare. Vanzarile companiei, cu 48 % mai mari decat anul trecut, au fost sustinute in acest an de lansarea unor produse si de cresterea pietei constructiilor in ansamblu, cu 8 - 10%.

Piata spumelor poliuretanice, principalul produs al companiei Selena, este estimata in acest an la 8,5 milioane euro, in crestere cu 15-20%, printre principalii competitori fiind companiile Henkel (Germania), Den Braven (Olanda) si Sudal (Belgia).

Grupul Selena are opt unitati de productie in Polonia, Germania, Italia, Brazilia si Coreea de Sud si 13 sucursale in Europa, SUA si Asia, cu care acopera circa 10% din piata spumelor poliuretanice la nivel mondial. Cu o cifra de afaceri in 2004 de circa 70 milioane euro, Selena produce si vinde spume poliuretanice, produse etanseizare si adezivi in peste 40 de state. Grupul estimeaza ca va inregistra in 2005 o cifra de afaceri de aproape 90 de milioane euro, valoare pe care intentioneaza sa o dubleze pana in 2010. Compania este prezenta pe piata romaneasca din anul 2000, Selena Romania fiind prima reprezentanta in afara Poloniei.