Comisia Europeana a constatat ca tranzactia propusa de achizitionare a Plus Bulgaria si a Plus Romania de catre grupul german de comert cu amanuntul Lidl ar afecta concurenta de pe pietele locale de bunuri de larg consum din cele doua tari, se arata intr-un comunicat emis de institutie.
Aceste piete vor fi acum examinate de catre autoritatile de concurenta din Bulgaria si din Romania, in conformitate cu legislatia nationala, scrie NewsIn.

CE a transmis autoritatilor de concurenta din Bulgaria si din Romania evaluarea propunerii de achizitionare de catre Lidl a Plus Bulgaria si, respectiv, a Plus Romania de la grupul german de comert cu amanuntul Tengelmann.

Investigatia prealabila efectuata de Comisie a confirmat faptul ca tranzactia propusa ar afecta concurenta de pe mai multe piete locale de bunuri de larg consum din Bulgaria si Romania. Tranzactia, care a fost notificata Comisiei la 5 mai 2010, nu a ridicat probleme in ceea ce priveste concurenta in alte tari UE.

Bulgaria si Romania au cerut Comisiei transmiterea catre autoritatile proprii de concurenta a partilor care se refera la concentrarea care priveste pietele din Bulgaria si Romania, sustinand ca tranzactia afecteaza concurenta de pe pietele lor nationale.

Lidl este un lant german de magazine de tip discount care apartine grupului Schwarz, grup german de comert cu amanuntul care detine peste 9 .000 de magazine in 23 de tari din Europa, inclusiv in Romania si in Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri