Vanzarea include marcile Kandia-Excelent (Rom, Magura, Kandia, Laura, Sugus, Silvana si altele) si unitatea de productie din Bucuresti.

Aproximativ 530 angajati ai Cadbury Romania lucreaza pentru Kandia-Excelent. Kraft Foods va pastra marcile internationale ce apartin Cadbury, inclusiv bomboanele Halls.

Aceasta vanzare survine in urma deciziei Comisiei Europene de aprobare a achizitiei Cadbury plc ce a fost conditionata de renuntarea la afacerea cu ciocolata, prajituri a Cadbury Kandia-Excelent si Cadbury’s E. Wedel in Polonia, ce a fost deja anuntata. Ambele vanzari sunt supuse aprobarii Comisiei Europene.

Cu un venit anual de aproximativ 48 miliarde de dolari, Kraft Foods detine 11 marci cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari. Kraft Foods este membra Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods ocupa o pozitie de lider pe piata din Romania cu marci precum Poiana, Milka si Toblerone in categoria de ciocolata, cafeaua Jacobs, Nova Brazilia si biscuitii LU.

Kraft, nevoita sa renunte la operatiunile Cadbury din Romania si Polonia pentru a cumpara producatorul britanic

Kraft, nevoita sa renunte la operatiunile Cadbury din Romania si...