Magazinul din Cluj-Napoca, o constructie freestander (de sine statatoare), se intinde pe o suprafata de 1.400 de metri patrati, dintre care 1.100 metri patrati sunt spatiu de vanzare, si beneficiaza de 55 de locuri de parcare.

In mod similar, unitatea de la Cluj-Napoca, are o suprafata de 1.200 de metri patrati si dispune de 100 de locuri de parcare.

Prin deschiderea celor doua magazine, reteaua Plus Discount a ajuns la un total de 103 unitati in toata tara.

Plus comercializeaza peste 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, legume si fructe proaspete, carne proaspata, in regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cat si produse nealimentare, precum detergenti, cosmetice si hrana de animale, articole de uz casnic, electrice si electrocasnice.

Citeste si:

Compania, infiintata in martie 2003, a lansat in noiembrie 2005 primele zece magazine Plus pe piata locala.

Grupul german Tengelman a anuntat in luna februarie vanzarea retelelor de magazine Plus de pe pietele din Romania si Bulgaria catre Lidl.

Tranzactie in retail: Nemtii de la Lidl cumpara Plus Romania

Tranzactie in retail: Nemtii de la Lidl cumpara Plus Romania