Lapte UHT Raraul este disponibil in ambalaj de 1 litru. Tot sub marca Raraul, Albalact vinde si gama de branzeturi lansata pe piata la sfarsitul anului trecut: cascaval Dalia, cascaval Clasic, cascaval afumat si Branza de burduf.

Procesul de rebranding a inceput in 2009, cand Albalact a demarat productia de branzeturi Raraul, si a fost finalizat anul acesta. Compania a colaborat pentru acest proiect cu agentia BrandTailors.

Din echipa de creatie au facut parte Cristina Miclea – director de marketing Albalact si Celina Condorovici – brand manager Albalact, iar din partea agentiei BrandTailors: Beatrice Danis – brand strategist, Janos Kurko – creative director, Andreea Florea – brand consultant si Ilinca Apetrei – account manager.

Campania de comunicare TV se va desfasura la nivel national pana la 31 septembrie si va fi completata cu machete de presa, activitati de PR si de trade marketing. Bugetul investit depaseste 300.000 euro.

Citeste si:

Albalact Alba Iulia a raportat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 225,9 mil. lei, in crestere cu 18,59% fata de 2008. In primul trimestru al acestui an, Albalact a inregistrat o cifra de afaceri cu 4,44% mai mare comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009, ajungand la 64,4 mil. lei, fata de 61,6 mil. lei in 2009. Profitul a crescut si el de 2,2 ori (cu 121%) pana la 4,61 mil. lei.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Din 2009, Albalact detine 93,6% din pachetul de actiuni al Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.