Majorarea capitalul social al Obi Romania sustine deschiderea noilor magazine din acest an, la Ploiesti, Sibiu si Bucuresti.

Expansiunea companiei va continua si in cursul anului 2011 in acelasi ritm. Obiectivul Obi este de a deveni lideri in DIY (n.r. - do it yourself) si in Romania in urmatorii ani, pozitie pe care o detine deja pe piata de DIY din Europa Centrala si de Est", a declarat Romano Quinzi, country manager Obi pentru Romania.

Magazinele din Ploiesti si Sibiu au fost deschise in aprilie, respectiv august, iar cealalta unitate, a doua din Bucuresti, va fi lansata oficial la 29 septembrie in zona Policolor.

Potrivit unui anunt al companiei, la majorarea capitalului au participat ambii asociati ai Obi, respectiv Obi AG si Obi Holding, proportional cu cota de participare detinuta.

Citeste si:

Obi AG are 80% din capitalul social al Obi Romania, iar restul actiunilor sunt detinute de Obi Holding.

Operatiunea de majorare a capitalului a fost realizata prin emiterea a 349.344 de actiuni noi, cu o valoare nominala de 229 lei pe unitate.
In Romania, Obi detine sase magazine, in Bucuresti (cartierul Berceni), Oradea, Pitesti, Arad, Sibiu si Ploiesti.

Potrivit directorului Obi pentru Romania, compania vrea sa deschida magazine in Romania in orasele cu peste 70.000 de locuitori.
Investitia medie intr-un magazin este de aproximativ cinci milioane de euro.

Retailerul de bricolaj face parte din grupul german Tengelmann, care a fost prezent pe piata romaneasca si prin intermediul retelei de magazine de discount Plus, pe care a cedat-o insa in acest an grupului Lidl, impreuna cu operatiunile din Bulgaria.