Producatorul de materiale de constructii Cemacon Zalau (CEON) a investit 28 milioane de euro in realizarea unei linii de productie de blocuri ceramice la fabrica din Recea, judetul Bihor, si vizeaza in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 60 milioane lei.
Procedurile pentru deschiderea noii fabrici de la Recea (langa Zalau) au fost demarate in 2007, iar capacitatea maxima de producție a noii linii va fi de 1.000 tone pe zi.

"Prin dezvoltarea capacitatii de productie ne-am propus ca in 2011 sa ajungem la o cifra de afaceri de 55 - 60 milioane lei si un volum de vanzari de 350.000 metri cubi, iar pana in 2013 estimam ca vom atinge o cifra de afaceri de peste 100 de milioane de lei si vanzari de 500.000 metri cubi", a declarat directorul general al Cemacon, Liviu Stoleru.

Firma are in prezent 156 de angajati, dar numarul acestora ar putea creste, datorita dezvoltarii departamentelor de vanzari si marketing.

Cifra de afaceri a Cemacon a scazut in primul semestru cu 30%, la 9,6 milioane lei (2,3 milioane euro), iar profitul a coborat de la 1,6 milioane lei la 870.000 de lei (210.000 de euro).

Potrivit celor mai recente raportari in actionariatul firmei se regasesc SSIF Broker (BRK) - 10,13%, firma Eurorom Trade & Investment din judetul Bihor si detinuta de un investitor din Egipt, Naser Mohamed Omar Taha Elmaria, are 5% din titlurile Cemacon. In actionariat se regasesc si SIF Muntenia (SIF4) - 5,01% si fostul presedinte al Consiliului de Administratie Ioan Crehul - 5,95%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri