Astfel, compania a ratat tinta de crestere cu 10-15% a businessului anuntata la inceputul anului trecut.

Mai putini bani din tigla pentru Final Distribution: Vezi motivele scaderii

Mai putini bani din tigla pentru Final Distribution: Vezi motivele...

"Chiar daca 2010 a fost in continuare un an dificil pentru piata materialelor de constructii, am reusit sa ne mentinem volumul vanzarilor pentru produsele din portofoliu la nivelul anului 2009”, spune Dan Mircescu, directorul general al Final Distribution.

Vanzarile tiglelor metalice cu acoperire de piatra naturala marca Gerard au reprezentat 65% din cifra de afaceri a companiei in 2010, membranele de protectie pentru acoperis si fundatii Delta – 21%, in vreme ce ferestrele de mansarda Keylite au contribuit cu 14%.

Citeste si:

Final Distribution, care pana acum activa doar ca importator, a investit 500.000 de euro intr-o linie de productie de jgeaburi si burlane.

"Am realizat investitii de peste 500.000 euro, fapt care o sa se reflecte si la nivelul rezultatelor din 2011, pentru care estimam o crestere de 20% a cifrei de afaceri”, mentioneaza Mircescu.

Principalii jucatori pe piata tiglelor destinate segmentului premium sunt Final Distrbution, Decra, Metrotile si Lindab.