Compania Mic.Ro Retail, controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, va deschide patru noi magazine in Brasov, ca parte a strategiei de expansiune a retelei la nivel national.
Magazinele vor fi deschise pe strazile Prunului, Oltet, Soarelui si pe Calea Bucuresti, potrivit unui anunt publicat in Monitorul Oficial.

Primul magazin Mic.Ro a aparut in aprilie anul trecut in zona Dorobanti din Bucuresti, iar la finalul lui 2010 reteaua avea peste 150 de unitati fixe, precum si cateva zeci mobile (magazine pe roti, amplasate in zone aglomerate din Bucuresti si in zonele apropiate).

Primele magazine din afara Bucurestiului au fost deschise in localitati din apropiere precum Snagov, Ciolpani, Tancabesti, Saftica, Corbeanca si Balotesti. Ploiesti a fost primul oras mare in care au aparut magazinele lui Patriciu.

Omul de afaceri vizeaza deschiderea a 3.000 de magazine sub brandul Mic.Ro, dintre care 1.000 vor fi in spatii fixe, iar altele “pe roti”, estimarea pentru venituri fiind pentru afaceri de 2 miliarde de euro. Investitia in cele 3.000 de magazine este de 250 de milioane de euro.

Mercadia Holland BV, companie care opereaza lantul de magazine de proximitate Mic.Ro, este controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, fondatorul companiei petroliere Rompetrol. Dinu Patriciu a iesit complet din actionariatul Rompetrol in 2009.

Grupul Mercadia Holland BV detine pachetele majoritare ale companiilor Mic.Ro Retail, Bet Cafe Arena (cafenele unde se practica jocurile de noroc) si iLearn (consultanta in domeniul resurselor umane).

Citeste aici despre cum s-a nascut afacerea din retail a lui Dinu Patriciu: Business nascut vara, pe o barca: Cum vrea Patriciu sa faca 2 mld. euro din comert

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri