Astfel, Metrorex vrea sa contracteze lucrarile de executie a structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statii. Durata estimativa a contractului este de aproximativ 24 de luni, scrie Mediafax.

"In cadrul aceluiasi proiect se vor realiza si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park&ride din vecinatatea metroului", se arata intr-un comunicat al Metrorex.

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare a fost stabilta pentru 3 octombrie.

Citeste si:

In luna mai, Ministerul Transporturilor a lansat in dezbatere publica un proiect de HG privind extindereaa Magistralei 4 pana in zona lacului Straulesti, unde va fi construit un nod terminal cu o parcare, un dispecerat si o autogara, investitia fiind estimata la 1,22 miliarde lei, inclusiv TVA (298,5 milioane euro). Potrivit proiectului de act normativ, investitia se va derula pe o perioada de patru ani si va fi finantata printr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii, bugetul de stat si surse proprii ale Metrorex.

In prezent, Magistrala 4 de metrou are patru statii (Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita si 1 Mai), iar in luna iulie vor fi puse in functiune alte doua (Pajura si Parc Bazilescu).

Reteua de metrou din Bucuresti are o lungime de 67 de kilmetri, patru magistrale si 49 de statii. In primavara, Metrorex a atribuit lucrarile pentru constructia Magistralei 5, care urmeaza sa fie pusa in functiune in 2014.