Cei mai bogati romani se vor intilni, in decembrie, la Luxury Show sau Tirgul Milionarilor, cum l-au denumit organizatorii. Cele mai luxoase marci se vor intrece sa fure ochii vizitatorilor, dar si sume impresionante din buzunarul acestora.
Cei mai bogati romani se vor intilni, in decembrie, la Luxury Show sau Tirgul Milionarilor, cum l-au denumit organizatorii. Cele mai luxoase marci se vor intrece sa fure ochii vizitatorilor, dar si sume impresionante din buzunarul acestora.

In Romania va avea loc, in premiera, un tirg de lux, destinat persoanelor cu venituri lunare de peste 1.000 de euro. Numit Luxury Show, tirgul este organizat de Romexpo, in parteneriat cu societatea Euroexpo, si va avea loc in perioada 7-10 decembrie 2006.

Denumit de organizatori Tirgul milionarilor, Luxury Show se vrea o imagine a bunului gust, a stralucirii si a rafinamentului. Tirgul va prezenta o serie de marci de lux, intr-un cadru despre care organizatorii sustin ca va fi un spectacol in sine.

Am vazut ca nimeni nu organizeaza in Romania astfel de evenimente, si atunci a aparut ideea acestui tirg. Am considerat ca exista un gol pe piata, in privinta produselor de lux. Cu toate ca patura aceasta sociala, de oameni foarte bogati, este destul de mica in Romania, noi credem ca exista un potential mare, ne-a declarat Mihaela Radu, PR manager in cadrul Euroexpo. Un eveniment similar, denumit Millionaire Fair (Tirgul Milionarilor n.r.), are loc in cinci orase ale lumii (Moscova, Shanghai, Amsterdam, Cannes si Courtrai - Belgia). Evenimentul s-a bucurat de un renume destul de mare printre cei mai bogati oameni ai lumii, in cadrul sau fiind expuse si vindute de la bijuterii si mobilier pina la iahturi sau elicoptere.

Sintem prea saraci pentru lucruri ieftine

Organizatorii Tirgului Milionarilor considera ca sintem prea saraci pentru a ne putea permite sa dam bani pe lucruri ieftine.

Inca nu stim exact ce firme vor participa la tirg, pentru ca abia l-am lansat, campania de vinzari abia incepe. Deocamdata l-am lansat pentru a vedea reactiile pietei si am stat de vorba cu citeva firme care comercializeaza produse de lux, iar acestea s-au declarat incintate de idee. De la a fi incintate pina la a participa este totusi un pas, a precizat Mihaela Radu. Euroexpo mizeaza pe participarea unui numar cuprins intre 50 si 80 de companii, despre care sustine ca ar fi suficient pentru o prima editie a evenimentului.

Tematica Luxury Show va fi impartita in cinci sectiuni principale. Acestea sint Home&Design (mobilier, decoratiuni interioare, sanitare, cristale, imobiliare), Motorshow (automobile, motociclete, ambarcatiuni, aviatie), Trend Fashion (imbracaminte, incaltaminte, cosmetice-parfumerie, ceasuri, accesorii), Hi End (electronice, electrocasnice, IT&C, gadgets) si Leisure&Pleasure (bauturi alcoolice si nealcoolice, tutun, cafea, delicatese culinare, cluburi, baruri, cazinouri, restaurante, sport, spa, hoteluri, vacante, arte, antichitati).

Pentru participare, firmelor li se cere o taxa de inscriere de 800 de euro, iar chiria perceputa de Romexpo se situeaza intre 45 de euro/mp (exterior) si 150 de euro/mp (interior).

Nume mari, pentru buzunare mari

Printre brandurile si marcile de lux existente la ora actuala pe piata sau in curs de intrare, organizatorii se asteapta la participarea Porsche, BMW, Bentley, Ferrari, Maserati, Rolls Royce, Lexus, Jaguar, Maybach, Volvo, Audi, Aston Martin, Dolce&Gabbana, Gucci, YSL, Versace, Chanel, Christian Dior sau Chopard. Nu au fost uitate nici marcile Hugo Boss, Jean Paul Gaultier, Baume&Mercier, Vacheron Constantin, Rado, Omega, Longiness, IWC, Piaget, Cartier, Sony, HP, Samsung, Philips, Nokia, Bang&Olufsen, Audio Note, Marantz, Club Bamboo, Marriott, Hilton.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri