Berceanu a precizat ca cele trei miliarde si jumatate de euro, care vor fi folosite pentru reablitarea coridorul IV, vor proveni atat din fonduri structurale de la Uniunea Europeana (2,5 miliarde de euro) cat si de bugetul de stat (un miliard de euro), conform NewsIn.

"Daca banii vor fi cheltuiti corect, in acest fel vom putea schimba fata caii ferate romanesti, sa nu mai avem atatea probleme", a spus Radu Berceanu.
Reabilitarea culoarului IV va fi definitivata in 2013. Tronsonul Bucuresti-Constanta este deja facut, urmeaza sa se inceapa lucrarile la tronsoanele Bucuresti-Campina, Campina-Brasov, Brasov-Simeria si Simeria-Curtici. Pe tronsonul Bucuresti-Constanta trenurile vor circula cu 200 de km/ora, iar pe celelalte cu 160 de km/ora.

Ministerul Transporturilor va deschide saptamana viitoare licitatia pentru achizitionarea de vagoane pentru trenurile de calatori. Radu Berceanu a declarat ca la licitatie vor participa noua firme, printre care si Alstom, iar pretul unui vagon se va incadra intre patru si cinci milioane de euro.