Companiile de vanzari directe au inceput sa afiseze preturile in moneda denominata. Unele firme de vanzari directe, care si-au editat deja cataloagele de prezentare a produselor pentru luna martie, afiseaza preturile atat in moneda veche, cat si in moneda noua denominata. "Ca membru al Asociatiei Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR), consider ca fireasca respectarea legislatiei, cu atat mai mult cu cat aceasta este, in primul rand, in folosul clientilor nostri. Astfel ii vom obisnui sa gandeasca mai usor la conversia leu/euro, sau leu/dolar. La noi este usor, nu incasam prin case de marcat, dar pentru IMM-uri, pentru magazinele si supermarket-urile dotate cu case de marcat va fi un calvar atat pentru cetateni, cat si pentru vanzatori. Este pacat ca o lege buna va avea o aplicare greoaie, datorita unei comunicari neeficiente", a declarat pentru Rompres Monica Tatoiu, director general Oriflame.

De la 1 martie 2005, preturile si tarifele bunurilor si serviciilor vor fi afisate pana la data de 30 iunie 2006, atat in moneda veche, cat si in cea noua denominata. La data de 1 iulie 2005, moneda nationala a Romaniei, leul, va fi denominata, astfel incat 10.000 de lei vechi vor deveni 1 leu greu. Leii vechi vor avea putere circulatorie pana la data de 31 decembrie 2006.