Oficialitatile clujene au cheltuit 35 milioane euro fara TVA pentru constructia „Cluj Arena” si, pentru a mai reduce din aceste costuri, au lansat o serie de invitatii unor companii private, precum Terapia Ranbaxy, Vodafone sau Banca Transilvania, pentru preluarea numelui noii arene, potrivit gsp.ro.

„Am primit o scrisoare in urma cu patru luni de la presedintele Consiliului Judetean (Alin Tise - n.r.), daca suntem interesati sa sponsorizam arena din Cluj. Noi am zis ca suntem interesati, dar de la acel moment si pana acum nu am primit niciun raspuns. Asteptam sa vedem care vor fi pretentiile financiare ale Consiliului Judetean, insa trebuie sa fie un pret rezonabil, in linie cu situatia economica actuala. Suntem interesati de un contract pe o perioada de 3-5 ani”, a precizat, pentru wall-street.ro, Ciorcila.

Acesta nu a oferit detalii cu privire la ce inseamna un pret rezonabil, dar a afirmat ca pretul final va depinde si de ofertele celorlalte companii.

"Mi-ar placea sa pot sa spun ca putem castiga chiar si 700.000 de euro daca as sti ca cineva ar avea bunavointa sa ne ofere acesti bani. Atunci ar insemna ca putem lasa pe toata lumea sa utilizeze gratuit stadionul. Dar, din pacate, acestea sint niste vise. Ar trebui sa ne multumim daca am reusi sa obtinem si 200.000 de euro. Tot ar fi ceva", a spus presedintele CJ, Alin Tise, la Realitatea TV Cluj.

Citeste si:

O alta companie interesata de sponsorizare a fost si producatorul de medicamente Terapia Ranbaxy, din Cluj.

"Orice companie ar trebui sa fie mandra sa-si alature brandul acestei arene, care este un monument arhitectural. Terapia Ranbaxy, din pacate, nu va putea sa finanteze acest proiect si nici alte proiecte comunitare din cauza taxei clawback. E regretabil ca in loc ca producatorii din Romania sa investeasca in dezvoltare, ei trebuie sa acopere creantele din sistem facute altii", a declarat, pentru wall-street.ro, Dragos Damian (foto stanga), directorul general al Terapia Ranbaxy.

AmCham: Noua versiune a taxei clawback limiteaza investitiile din farma

AmCham: Noua versiune a taxei clawback limiteaza investitiile din...

El a mai precizat ca au fost cateva tentative de discutii cu Consiliul Judetean pe tema arenei sportive din Cluj, dar ca acum subiectul sponsorizarii arenei sportive este unul inchis. "Din calculele noastre estimative, ar trebui sa platim statului zeci de milioane de lei pe an (...) ca sa finantam un sistem care nu a reusit sa se puna in ordine", a mai spus Damian.

In Europa este o moda ca noile stadioane se poarte numele unor companii. De exemplu, arena Frankfurt poarta numele bancii nemtesti Commerzbank, stadionul din Stuttgart se numeste Mercedes Benz Arena, dupa cunoscuta companie constructoare de automobile, in timp ce arena echipei engleze Arsenal – Emirates Stadium - este sponsorizata de catre o companie aeriana.